Promovare Web
La fel cum o televiziune nu înseamnă nimic dacă nu îşi face propria reclamă şi publicitate, la fel şi un site fără propria reclamă, nu înseamnă altceva decât costuri mult prea ridicate pentru publicitate. Pentru succesul afacerilor dumneavoastră este necesar ca websitul să fie prezent acolo unde alţii îl caută: pe internet, în topul motoarelor de căutare.
Un site care nu a fost şi nu este promovat prin diferitele metode de promovare existente este un site necunoscut, un site care indiferent de calitatea lui nu poate aduce beneficii.
Există o gamă largă de metode pentru promovarea unui site şi dintre acestea amintim următoarele metode, metode care variază în funcţie de costuri, eficacitate, timp de executie şi stabilitate în viitor:
• Optimizare pentru motoare de căutare, metodă extrem de eficientă şi costuri reduse comparativ cu beneficiile aduse de această metodă.
• Listare platită pentru diferite expresii cheie în cadrul motoarelor de căutare (aşa-numitele rezultate sponsorizate). Suntem siguri că în căutările efectuate cu motorul de căutare google aţi observat rezultate (situate pe primele poziţii) care aveau o culoare deosebită faţă de celelalte rezultate - majoritatea motoarelor de căutare au această opţiune pentru plătirea de rezultate pe expresii cheie.
Această metodă este eficientă (având o rată de conversie mare) dar are dezavantajulcă trebuie să platiţi pentru fiecare click pe care utilizatorii îl dau pe legatura sponsorizată din cadrul listelor de rezultate.
• Programe de tip Adsense (Adsense fiind programul de promovare lansat de Google prin care proprietarii website-urilor îşi pot anunturi publicitare ale site-urilor lor şi le pot publica pe website-uri înscrise în programul Adwords (program complementar Adsense), urmând a plati pentru fiecare click care se face pe aceste anunţuri.
Deasemenea este o metodă bună de promovare, eficientă, timp de execuţie mic, dezavantajul constând deasemenea în plata fiecărui click.
• Afişarea unui banner pe website-uri cu un trafic ridicat, metodă care din punctul nostru de vedere este mai putin eficientă, aducând trafic relativ netargetat sau cu o rată de conversie medie.
• Înscrierea în website-uri de tip Bibliotecă (cunoscute şi ca Directoare Web) care au un număr mare de website-uri, împărţite pe categorii şi care deasemenea pot genera trafic,trafic cu o rată de conversie mare (trafic calitativ) dar trafic de dimensiuni reduse.
• Înscrierea în website-uri de tip Forum, Portal, etc, care au acelaşi domeniu de activitate ca şi al site-ului dumneavoastră.
• Programe de tip e-mail (newsletter), înştiinţarea utilizatorilor prin poşta electronică, despre ofertele afacerii dumneavoastră, condiţiile de beneficiere, etc. Rata de conversie foarte mică, timp de execuţie foarte mic.
Suntem siguri că şi dumneavoastră, ca oricine altcineva, la un moment anume aţi primit un mail prin care vi s-a prezentat un serviciu, un produs.
Pentru fiecare dintre aceste metode de promovare online noi vă putem ajuta. Noi vă facem o imagine online completă care vă va ajuta să vă dezvoltaţi afacerea.